0  |  0

کنفرانس ملی مدیریت وگردشگری و توسعه پایدار برگزار می‌شود

کنفرانس ملی مدیریت وگردشگری و توسعه پایدار برگزار می‌شود

غلامحسین مسعودی ریحان گفت: کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ۲۶ و ۲۷ تیرماه در تبریز برگزار می شود.
وی در خصوص محورهای اصلی کنفرانس گفت: مدیریت و تعالی، اقتصاد و توسعه، حسابداری و مالی، بانکداری و روابط مالی بین المللی، کارآفرینی، توریسم درمانی، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری، نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدید ها در توسعه صنعت گردشگری، آموزش، پژوهش و گردشگری، گردشگری شهری و توسعه شهرها، جغرافیا، محیط زیست و گردشگری، گردشگری و ارتباطات، مهندسی معماری و توسعه پایدار، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه و مهندسی محیط زیست و محیط زیستی شهری از محورهای اصلی کنفرانس است.
مسعودی ریحان سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی، ارائه مقالات برتر، کارگاه های آموزشی تخصصی و نمایشگاه تخصصی جانبی را از برنامه های مهم کنفرانس برشمرد.
وی در ادامه با اشاره ای به وجود کاستی های فراوان در صنعت گردشگری کشور و استان گفت: هم اکنون صنعت گردشگری در جهان حرف اول را می زند و کشورهای بسیاری هستند که در سایه استفاده از این فرصت توانسته اند درآمد بالایی داشته و خوب زندگی کنند.
مسعودی ریحان ادامه داد: اینکه ما نتوانسته ایم صنعت گردشگری را پایدار کنیم، دلایل فراوانی دارد که باید بررسی شود؛ کشور ایران جاذبه های گردشگری بالایی دارد که در کمتر کشوری نظیر آن یافت می شود اما اینکه چرا نتوانسته ایم از آنها برای جذب گردشگر استفاده کنیم، جای سوال است.
وی افزود: باید از نتایج همایش های علمی فوق بهترین بهره را برای توسعه علمی و عملی صنعت گردشگری برد که در این راستا از ظرفیت دانشگاهیان کشوری و استانی استفاده شده است.
ارسال ۲۳۶ مقاله به دبیرخانه همایش
رئیس هیات اجرایی کنفرانس نیز تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش را ۲۳۶ مورد عنوان کرد و گفت: ۱۲۹ مقاله در حوزه گردشگری، ۴۳ مقاله در حوزه مدیریت و ۶۴ مقاله نیز در حوزه توسعه پایدار به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.
بهمن عبدی ادامه داد: از این تعداد ۹۴ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است که ۹۰ درصد مقالات کاملاً کاربردی هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com