0  |  3

۷ روش اثربخش برای کسب درآمد اینترنتی (بخش اول)

۷ روش اثربخش برای کسب درآمد اینترنتی (بخش اول)

چه به‌دنبال ایجاد راه‌های درآمدزایی سریع باشید، چه به‌دنبال درامدزایی باثبات در بلندمدت، مطمئناً روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید درآمدزایی آنلاین داشته باشید. کسب درآمد آنلاین آنقدرها هم که به نظر می‌رسد، دشوار نیست. کافی است به یکسری اصول و قواعد پایبند باشید.

اگر به‌دنبال روش‌های واقع‌گرایانه‌ برای دستیابی به درآمدزایی آنلاین هستید، باید روی هفت مسیری که می‌تواند شما را به سمت سودآوری سوق دهد، تمرکز کنید.

برخی از این راه‌ها نتایج فوری را به همراه خواهند داشت و به شما کمک می‌کنند تا نیازهای حیاتی خود را مانند هزینه اجاره، آب، برق و موادغذایی را در ماه برطرف کنید، درحالی که بعضی دیگر با تحول در امور مالی در بلندمدت می‌توانند زندگی شما را متحول کنند.

فارغ از اینکه چه روشی را برای درآمدزایی آنلاین انتخاب می‌کنید، باید به نکته بسیار مهمی توجه داشته باشید. منابع مالی می‌توانند کسب یا هزینه شوند، می‌توانند پس انداز یا ریخت و پاش شوند، می‌توانند سرمایه گذاری شوند یا به هدر روند.

اما «زمان» اینگونه نیست. زمان بسیار ارزشمندتر از پول است. شما نمی‌توانید زمان را از نو خلق کنید یا آن را به عقب برگردانید. وقتی می‌گذرد، برای همیشه از بین رفته است.

وقتی فاقد نعمت زمان هستید، کسب درآمد به‌صورت آنلاین یا آفلاین کاری غیرممکن خواهد بود. درحالی‌که اطمینان از استخدام تمام مدت‌ به شما اجازه می‌دهد، شب را آسوده بخوابید، در این شرایط قوه خلاقیت شما استراتژی‌های جدید درآمدزایی را جستجو نخواهد کرد.

مهم نیست از چه روشی برای ایجاد درآمد آنلاین استفاده می‌کنید، باید ذهنیت خود را طوری تنظیم کنید تا به‌جای اینکه شما را دلسرد کند، به توانمندسازی‌ شما کمک کند. حقیقت این است که کسب درآمد اینترنتی می‌تواند مملو از چالش‌های اجتناب ناپذیر باشد.

با حفظ اصول بنیادی و کلیدی در ذهن‌تان، عوامل اختلال را خنثی کنید. اگر نسبت به درآمدزایی با کار تمام وقت جدی نیستید، باید برخلاف درآمد فعال‌، روی درآمد غیرفعال تمرکز کنید. درآمد فعال به شما کمک می‌کند تا زنده بمانید.‌ اما این ایده‌های درآمدزایی غیرفعال است که به پیشرفت شما کمک خواهند کرد. 

  «درآمدزایی غیرفعال ایجاد سیستمی است که درآمدزایی، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد.»  

با توجه به اینکه مدت زمان محدودی دارید، درآمد غیرفعال باید بخش بزرگی از کار شما را تشکیل دهد. اگر در زمینه ایجاد هرگونه درآمد از طریق اینترنت جدی هستید، باید درآمدزایی غیرفعال یکی از اهداف و آرزوهای شما باشد. اما چرا؟

زمان را به عنوان یک پیش پرداخت سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در نهایت از مزایای آن بهره ببرید. این بدان معناست که کمی از تفکر حقوق بگیری و کارمندی فاصله بگیرید. در عوض، در پایان کار دستمزد واقعی‌تان را بگیرید و این درآمدزایی ادامه خواهد یافت، خواه ساختن جریان درآمدی غیرفعال را تداوم بخشید،‌ خواه آن را متوقف کنید.

هرکسی که علاقه‌مند به کسب درآمد اینترنتی باشد باید درعین حال که روی درآمد فعال کار می کند‌، درآمد غیرفعال را نیز دنبال کند.

راه‌های زیادی برای تولید درآمد به صورت غیرفعال در اینترنت وجود دارد که بسیاری از آنها از ابتدای داشتن یک وبلاگ، ایجاد ترافیک قابل توجه و ایجاد مخاطبان و ... شروع می‌شود. کار ساده ای نیست، اما ارزشش را دارد.

درآمدزایی آنلاین

این بدان معنا نیست که باید یک وبلاگ راه اندازی کنید تا امروز بتوانید درآمدزایی آنلاین داشته باشید. می‌توانید مسیری غیر از راه اندازی وبلاگ را انتخاب کنید، اما اگر به دنبال ماندگاری و پایداری توانایی‌های درآمدزایی خود در اینترنت هستید، راه‌اندازی وبلاگ باید هدف اصلی شما باشد.

این هفت مسیر می‌تواند شما را به سمت درآمدزایی و سودآوری آنلاین سوق دهد:

۱.سرمایه‌گذاری روی اپ‌

۲.استفاده از وبسایت‌های موجود

۳.فروش وسایل و تجهیزات شخصی

۴.فروش به عنوان شرکت وابسته

۵. راه اندازی وبلاگ

۶. ایمیل مارکتینگ

۷.آموزش از طریق وبینار

به زودی در بخش دوم این مطلب هر یک از مسیرهای ۷ گانه بررسی می‌شود

مترجم: نازنین توکلی (کارشناس ارشد مدیریت صنعتی)

برگرفته از سایت entrepreneur.com

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com