0  |  1

تولید و توزیع ماسک رایگان به همت کارآفرین ملایری

تولید و توزیع ماسک رایگان به همت کارآفرین ملایری

جوان کارآفرین ملایری که تا چند روز پیش به تولید پوشاک زنانه مشغول بود، با کمبود ماسک در جامعه هم اکنون ماسک یکبار مصرف تولید می‌کند.
زندیه صاحب این تولیدی چند روزی است که به همراه دیگر کارکنان این کارگاه با تکیه بر توان کاری و مالی خود روزانه ۳ هزار ماسک پارچه‌ای تولید و همه تولیداتش را به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌کند تا به وظیفه انسان دوستانه اش عمل کرده باشد و باری از دوش مردم و متولیان حوزه سلامت بردارد.
وی ابراز امیدواری کرد در صورت تهیه پارچه دیگر کارگاه‌ها را وارد چرخه تولید ماسک خواهد کرد که در این صورت میزان تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک خواهد رسید.
به گفته این کارآفرین ماسک‌های تولید شده پس از اینکه با همکاری شبکه بهداشت و درمان ملایر و بیمارستان امام حسین (ع) این شهر توسط دستگاه اتوکلاو استرلیزه و بسته بندی شد بیشتر در مناطق کم برخوردار شهر به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: تابناک
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com