0  |  0

حضور ۳۵ پارک علم و فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش

حضور ۳۵ پارک علم و فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از حضور ۳۵ پارک علم و فناوری، ۶۹ دانشگاه، ۱۸ پژوهشگاه،۱۵ مرکز رشد و ۵ موسسه تحقیقات در بیست و یکمین نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.
غلامحسین رحیمی در نشست خبری امروز که در راستای برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در معاونت علمی و فناوری برگزار شد،گفت: سعی کرده‌ایم تمام برنامه‌های دوره‌های قبل را در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، به صورت آنلاین اجرا کنیم و نه تنها از حجم برنامه‌های این رویداد بزرگ کم نشد، بلکه در دوره جاری چند برنامه جدید نیز به آن افزوده شد.
رحیمی گفت: ۶۹ دانشگاه، ۱۸ پژوهشگاه، ۳۵ پارک علم و فناوری، ۱۵ مرکز رشد و ۵ موسسه تحقیقات وابسته به دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌کنندگان در این رخداد سالیانه هستند.
وی گفت: به صورت استانی استان تهران با ۶۱۲ طرح، بیشترین طرح را به بیست و یکمین دوره از نمایشگاه ارسال کرده است و مازندران، گیلان و اصفهان به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com