0  |  0

حمایتی در قالب کمپین «کرونا پلاس» برای ممانعت از تعطیلی استارتاپ ها

حمایتی در قالب کمپین «کرونا پلاس» برای ممانعت از تعطیلی استارتاپ ها

این حمایت‌ها از سوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان به بیش از 180 استارتاپ ارائه شده است. همچنین بیش از 3 میلیارد خدمت هم به 170 استارتاپ ارائه شد تا بتوانند گامی برای توسعه محصول، بازار و زیرساخت‌های خود بردارند. حمایتی در قالب کمپین کرونا پلاس که از ابتدایی‌ترین روزهای شیوع کرونا شکل گرفت.
در پویش کرونا پلاس راه حل‌های فناورانه توسط استارتاپ‌ها ارائه می‌شود. البته در این پویش هدف حمایت از ایده‌ها نیست بلکه راه حل‌هایی که مدت زمان کمی برای گسترش و توسعه نیاز دارند حمایت می‌شوند. این حمایت‌ها نیز متنوع است و از حمایت مالی تا ایجاد زیرساخت را دربرمی‌گیرد. پس استارتاپ‌هایی که برای رشد نیاز به کمک دارند، شناسایی و با مکانیسم‌ها لازم حمایت می‌شوند.
حوزه های خلاق شامل آموزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین، سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، سرگرمی و توریسم آنلاین، تولید محتوای آنلاین، نوآوری اجتماعی، فروشگاه‌های آنلاین و ایده و ابتکارات از جمله حوزه‌های مد نظر در این پویش است.
کمپین استارتاپ پلاس، حمایت های مختلفی در فاز توانمندسازی، سیدمانی و هم سرمایه‌گذاری برای استارتاپ‌های خلاق و دیجیتال ارائه شد. حمایت‌هایی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد و همچنان ادامه دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com