0  |  0

اساسنامه مراکز رشد واحدهای فناوری در علوم پزشکی بازبینی شد

اساسنامه مراکز رشد واحدهای فناوری در علوم پزشکی بازبینی شد

پیشنهادات مرکز توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در راستای ضرورت همکاری بین شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد فناوری منجر به بازبینی اساسنامه مراکز رشد واحدهای فناوری در علوم پزشکی شد.
طبق این بازبینی بررسی و تصویب صلاحیت شتاب‌دهنده‌ها جهت استقرار در مرکز رشد فناوری به ماده ۹ اساسنامه که به وظایف و اختیارات شواری مرکز رشد اختصاص دارد، افزوده شد.
پیرو بازبینی انجام شده «دوره شتاب‌دهی» به بخش تعاریف این اساسنامه افزوده شده که بر اساس آن «دوره شتاب‌دهی به دوره‌ای گفته می‌شود که فرآیند شتابدهی در آن ۶ تا ۹ ماه به طول می‌انجامد که شامل دو مرحله پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی است و طی آن شتاب‌دهنده فرصتی برای استارتاپ‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند در محیطی پویا، خلاق و یادگیرنده کسب و کار خود را به بلوغ رسانده و برای جذب سرمایه‌گذار یا ورود به مرکز رشد آمادگی کسب کنند.»
در اساسنامه جدید مراکز رشد می‌توانند دوره رشد مقدماتی را در قالب فرآیند شتاب‌دهی به شتاب‌دهنده‌های دارای مجوز مستقر در مرکز رشد واگذار کنند.
همینطور نظارت بر عملکرد شتاب‌دهنده‌ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد برای حصول اطمینان از انطباق فعالیت‌ها با اهداف پیش‌بینی شده و برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای فعالیت شتاب‌دهنده‌های تخصصی در حوزه‌های مورد نیاز و عقد قرارداد فی‌مابین به نمایندگی از مرکز رشد با در نظر گرفتن سهم، منافع، رویالتی دانشگاه (با نظر شورای مرکز رشد) به وظایف رئیس مرکز رشد افزوده شد.
بررسی و تصویب صلاحیت شتاب‌دهنده‌ها جهت استقرار در مرکز رشد فناوری به ماده ۹ اساسنامه که به وظایف و اختیارات شواری مرکز رشد اختصاص دارد، افزوده شده است.

برای دیدن لینک مراکز رشد استان ها، اینجا کلیک کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com