0  |  0

فروش یک قایق تفریحی در متاورس به قیمت ۶۵۰ هزار دلار

فروش یک قایق تفریحی در متاورس به قیمت ۶۵۰ هزار دلار

با پرداخت ۶۵۰ هزار دلار برای خرید یک قایق تفریحی، رکورد بیشترین رقم پرداختی برای یک توکن (رمز دیجیتال) غیرقابل معاوضه (NFT) در دنیای‌مجازی سندباکس شکسته شد. برای این قایق تفریحی که به‌صورت یک دارایی دیجیتال و به‌نام Metaflower Super Mega Yacht طراحی شده، ۱۴۹رمزارز اتر پرداخت شده است.
طراحی این قایق مدرن نیز توسط پلت‌فرم توسعه‌‌‌دهنده متاورس Republic Realm صورت‌گرفته و امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای همچون محل فرود هلیکوپتر در آن تعبیه شده است. پلت‌فرم Republic Realm، توکن‌‌‌های لوکس را در قالب مجموعه‌‌‌ای تحت‌عنوان TheFantasy Collections برای سندباکس طراحی می‌کند. این مجموعه، سابقه تولید محصولات گران‌‌‌قیمت دیگری را نیز در کارنامه دارد که از جمله آنها می‌توان به جزیره‌های خصوصی، جت‌اسکی‌‌‌ها و قایق‌‌‌های تندرو اشاره کرد. درباره سندباکس نیز باید گفت که یک متاورس و دنیای‌مجازی است که در آن، افراد می‌توانند تجارب بازی خود را خلق کنند، مالک آن شوند یا از طریق آن، درآمدزایی کنند. درواقع افراد قادر خواهند بود دارایی‌های دیجیتالی را همانند توکن‌‌‌های غیرقابل معاوضه ایجاد کنند و آنها را در معرض فروش بگذارند. چند وقتی است که فروش وسایل و محصولات لوکس در متاورس، رایج شده است. در‌ماه نوامبر امسال، نقشه مربوط به یک زمین دیجیتال در دنیای‌مجازی Decentraland، با قیمت ۴/ ۲میلیون دلار به فروش رفت که منجر به افزایش قیمت بهای مسکن در نیویورک و سان‌‌‌فرانسیسکو شد. یک روز بعد نیز نقشه دیگری مربوط به یک زمین دیجیتال، در دنیای‌مجازی Axie Infinity به قیمت ۳/ ۲میلیون دلار به فروش رفت. افزایش تمایل افراد به سرمایه‌‌‌گذاری در متاورس، بر قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با دنیای‌مجازی نیز تاثیر محسوسی گذاشته و رشد ارزش آنها را به‌دنبال داشته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com