0  |  0

معرفی کتاب: «متاورس؛ راهنمای ورود به دنیای شگفت‌انگیز متاورس»

معرفی کتاب: «متاورس؛ راهنمای ورود به دنیای شگفت‌انگیز متاورس»

هرچند عبارت متاورس برای نخستین بار در رمان «سقوط برف» نیل استفنسن به کار رفت، این در ۲۰۲۱ و بعد از اقدام جسورانه مارک زاکربرگ، خالق و سرمایه‌گذار فیس‌بوک، بود که نام متاورس بر سر زبان‌ها افتاد. امروز در هر گوشه و کناری حرف از فراجهانی است که بناست تجربه آنلاین، پیوسته‌ و بی‌سابقه را برای کاربر رقم بزند. هرچند نشان این ایده را می‌توان در پیشامتاورس‌هایی نظیر «زندگی دوم» یا «روبلوکس» دید، سازندگان و سرمایه‌گذاران متاورس مدعی این هستند که این تجربه‌ای فراتر از تجارب پیشینی شبیه است. جان راسل در این گیرودار به درستی نیاز و اشتیاق مخاطب را تشخیص داده است و در کتاب کم‌حجم و مختصر و مفیدی با عنوان «متاورس» با پرتوافکنی‌هایی ساده‌فهم مه پیرامون این فراجهان را می‌شکند و دیدی نسبتاً خوب برای مخاطب ایجاد می‌کند. راسل اطلاعات خوبی درباره چیستی متاورس، ویژگی‌ها و نحوه سرمایه‌گذاری در آن ارائه می‌کند. همچنین، در بخش‌های پایانی کتاب پنج نمونه از پروژه‌های رمزارزی موفق در متاورس را معرفی می‌کند.

انتشارات راه پرداخت به تازگی کتاب «متاورس؛ راهنمای ورود به دنیای شگفت‌انگیز متاورس» نوشته جان راسل را با ترجمه کمیل علی‌تقوی را در 111 صفحه منتشر و راهی بازار کتاب کرده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: راه پرداخت
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com