0  |  0

«نشست معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌وکار بین‌الملل» برگزار می شود

«نشست معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌وکار بین‌الملل» برگزار می شود

«نشست معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌ کار بین‌المللی از طریق ورود به بازار اروپا» 29 خردادماه سال 1401 برگزار می‌شود.
رویدادی که با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری نمایشگاه دائمی فناوری‌های ایران ساخت و کارگزار رسمی ایران در کشور پرتغال در حوزه های فناورانه صنایع خلاق، صنایع دریایی، شیلات، کشاورزی و آی‌سی‌تی برگزار می‌شود.
در این نشست موضوعاتی چون «معرفی ظرفیت های بازار اروپا برای شرکت های دانش بنیان و خلاق بدون نیاز به حضور فیزیکی در اروپا»، «نحوه توسعه کسب و کار از طریق تاسیس شعبه خارجی با دفتر نمایندگی، رویه اخذ سرمایه و شرکت در مناقصات اتحادیه اروپا و ثبت حقوقی شرکت‌ها»، «ثبت علائم تجاری، ثبت اختراع و استانداردهای تخصصی» مورد بررسی قرار می گیرد.
صادرات مهم ترین اصل در توسعه بازار محصولات ایران ساخت است. هدفی که همه شرکت های دانش بنیان و خلاق به دنبال شناخت و دستیابی به آن هستند؛ اما بیشتر این مجموعه‌ها نحوه ورود درست و اصولی و توانایی ورود به این بازار بزرگ و اقتصادی را ندارند؛ این در حالی است که محصولات باکیفیت آنها به راحتی می تواند سهم خوبی از این بازار را کسب کند.
مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با هدف حمایت از این شرکت ها و کمک به توسعه بازار محصولات ایران ساخت به کشورهای اروپایی اقدام به برگزاری نشست معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌ کار بین‌المللی از طریق ورود به بازار اروپا کرده است تا شرکت های دانش بنیان و خلاق با حضور در این رویداد، با نحوه ورود به این بازار آشنا شوند.
فرصت های توسعه کسب و کار بیت الملل

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com