0  |  0

کارخانه نوآوری البرز، آماده حل مسائل استانی

کارخانه نوآوری البرز، آماده حل مسائل استانی

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با تاکید بر تنوع صنایع موجود در استان یکی از وظایف مهم کارخانه نوآوری البرز را نیازسنجی صنعتی و رفع نیازهای احصا شده با روش های نوآورانه بیان کرد و با اشاره به فاصله زیاد دانشگاه و صنعت، کارخانه نوآوری را پلی برای کاربردی سازی پژوهش های دانشگاهی برای استفاده در صنایع برشمرد.

وی از تاکید عالی ترین مقام اجرایی استان بر حل برخی مشکلات خبر داد و با اعلام آمادگی این مجموعه برای افتتاح رسمی گفت: فضاهای کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به گونه ای طراحی شده که سیر رشد تیم ها در آن آماده شده به گونه ای که فریلنسرها و تیم ها در بدو ورود در فضای کار اشتراکی مستقر و در کنار هم شروع به فعالیت کرده و این باعث شکل گیری شبکه ای از مهارت های فردی و فنی شده که به توسعه هر یک از تیم ها و استارتاپ ها نیز کمک به سزایی میکند. تیم ها نیز می توانند از ظرفیت و توانمندی های یکدیگر برای توسعه کسب و کارشان استفاده کنند. علاوه بر فضاهای کار اشتراکی در این مجموعه فضاهایی برای حضور شتابدهنده ها، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران و سایر اعضای اکوسیستم نوآوری نیز دیده شده است.

معاون استانداری البرز گفت : هم اکنون کارخانه نوآوری البرز که آمادگی جذب و پذیرش بیش از ۲۰۰ تیم و ایجاد بستر اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر در فاز اول می باشد که در فازهای توسعه این رقم چندین برابر خواهد شد.

جهانگیر شاهمرادی فرهنگسازی کارآفرینی به جای کارمند پروری و قطور کردن بدنه دولت و کمک به توسعه کسب و کارها نوپا و توانمندسازی کارآفرینان را از اهداف کارخانه نوآوری برشمرده و گفت : تعداد شرکت های خلاق و دانش بنیان استان با توجه به بانک نخبه و ظرفیت های استانی زیبنده استان نیست و کارخانه نوآوری، به عنوان اولین کارخانه صنایع خلاق در کشور، مرکزی برای کمک به شکل گیری و توسعه این گونه کسب و کارها و تبدیل اقتصاد استان به اقتصادی پویا است که فعال سازی آن، فرصتی مغتنم برای توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق استان با توجه ویژه به قشر کم برخوردار ، زنان خانه دار و نوجوانان خواهد بود.

شاهمرادی در پایان بازدید از پیشرفت اجرایی کارخانه نوآوری البرز توسط شرکت دانش بنیان سیوان به عنوان مجری طرح ابراز خرسندی کرد و با اشاره به نقش کارخانه های نوآوری در حل مسائل در تمام دنیا، بر انتظار استانداری از کارخانه نوآوری در رفع بحران های شهری و کمک به فرهنگ سازی و از همه مهمتر اشتغالزایی در استان تاکید کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com