0  |  0

شرکت های دانش بنیان به ارمنستان می روند

شرکت های دانش بنیان به ارمنستان می روند

شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی می‌توانند با حضور یک‌ساله در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان ایرانی در ارمنستان به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود در این کشور بپردازند.

این نمایشگاه دائمی به شرکت‌های دانش‌بنیان فرصتی یک ساله برای ارائه محصولات و توانمندی‌های خود می‌دهد. شرکت‌های دانش‌بنیان که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند از امکاناتی همچون ارتباط با بازار ارمنستان و اتحادیه اوراسیا، بازاریابی و فروش، تبلیغ محصولات، استفاده از فضای کار اختصاصی و اشتراکی، ملاقات‌های تجاری دوجانبه و چندجانبه، ارائه راهکارهای حقوقی، مالی و اقتصادی، تسهیل در ارتباطات میان تامین‌کننده و خریدار و دریافت خدمات صادراتی از کارگزار بهره‌مند می‌شوند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

فرصت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا دهم تیرماه سال ۱۴۰۱ است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com