0  |  0

۳۵ استارت آپ دانشجویی برای توسعه بازار نانو تلاش می‌کنند

۳۵ استارت آپ دانشجویی برای توسعه بازار نانو تلاش می‌کنند

فناوری و اقتصاد دانش بنیان، در حال حاضر، وظایف دانشگاه‌های نسل جدید تربیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارآفرین و توانمندی است که بتوانند در آینده برای خود کسب‌وکاری پایدار ایجاد کنند.
دانشگاه‌هایی که شکل‌گیری آنها توسط روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری مورد تاکید قرار گرفته و حرکت کشور به سمت ایجاد نسل سوم دانشگاه‌های کارآفرین را یک ضرورت می‌داند تا این دانشگاه‌ها در کنار ارائه آموزش‌های تخصصی به دانشجویان، آنها را به سمت کارآفرین شدن و داشتن کسب و کارهای خود هدایت کنند.
ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز به عنوان یکی از ستادهای مرتبط با دانشگاهیان در تلاش است تا از تربیت صرف دانشجویان در حوزه تئوری دوری و نسلی از فارغ‌التحصیلان اشتغال آفرین و توانمند را به جامعه معرفی کند.
بر همین اساس هم حمایت از شکل گیری استارت اپ‌های دانشجویی در اولویت این ستاد قرار دارد و تا امروز ۳۵ استارت اپ و ۶۰۰ هسته فناور توسط دانشجویان به ثبت رسیده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com