0  |  2

دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend10 برگزار شد

دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend10 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی رویداد، گروه فناوری اطلاعات شریف  "Sharif ICT Group"با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 10""  را با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کارهای نوین و خلاقانه، و بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب و کارهای نوپا به تاریخ 26 بهمن ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار کردند.

لازم به ذکر است دوره پیشین این رویداد با سخنرانی نخبگان و افراد برجسته حوزه فناوری اطلاعات و حضور پرشور علاقمندان به این حوزه در سال های گذشته برگزار شده است که فیلم سخنرانی ها و گزارش کامل برگزاری  این رویدادها بر روی وبسایت رویداد به آدرس itweekend.ir  قرار گرفته است.

دهمین جشنواره فناوری اطلاعات طی یک روزه برگزار شد که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین به اشتراک گزاشتند.
سخنرانی ها در ITWeekend الهام گرفته از سخنرانی های کنفرانس های TED انجام می شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

یکی از اهداف اصلی در  ITWeekend این است که پس از برگزاری چندین دوره از این رویداد مجموعه ارزشمندی از سخنرانی های بزرگان حوزه فناوری اطلاعات را جمع آوری کرده باشیم که تا کنون با حضور بیش از 100 نفر از نخبگان و افراد سرشناس در این رویداد تا حدود زیادی به این هدف دست پیدا کرده ایم همچنین در حاشیه این رویداد پنل های تخصصی استارتاپ های موفق و شکست خورده برگزار میگردد.

محورهای اصلی جشنواره فناوری اطلاعات به شرح زیر اعلام شد

1- انتقال تجربه

2-  ارائه داستان های موفقیت و شکست

3- بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها

4- ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه

5- بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب و کار های نوپا

چه کسانی در جشنواره فناوری اطلاعات ایران شرکت میکنند؟

  • یک مخترع که ابداعات و نوآوری‌هایش را هماهنگ با دنیای پیوسته در تغییر، به اشتراک می‌گذارد.
  • یک آموزگار که علم گرانقدرش را به نحو تاثیرگذاری برای پیر و جوان به اشتراک می‌گذارد.
  • یک اعجوبه كه استعداد هایش منتظر شکوفایی است.
  • یک خردمند که بصیرتش تجربه گرانقدری برای دنیای امروز است.
  • یک تغییرآفرین که کمک می‌کند آینده، آن طور که شایسته بودن است، شکل گیرد.
  • یک داستان‌سرای جذاب و پرشور و نشاط، که به خوبی با افراد ارتباط برقرار می‌کند.

ماموریت و اهداف جشنواره فناوری اطلاعات ایران

ماموریت جشنواره فناوری اطلاعات ایران ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم­‌افزایی برای نوآوران، نخبگان و صاحبان ایده در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی می باشد.

همچنین شناسایی نخبگان و صاحبان ایده در راستای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی از ماموریت های مهم این رویداد می باشد.

از اهداف دیگر ITWeekend می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روایت ایده‌ها برای تقویت انگیزه، خودباوری، اعتماد به‌نفس و الهام‌بخشی به جامعه
  • ایجاد بستر ارتباط، تبادل نظر و گفتگو میان نوآوران در ایران و سایر نقاط جهان
  • ایجاد بستری برای آفرینش و پرورش ایده‌های نو و بكر با برنامه‌های گوناگون
  • افزایش ارتباط ایرانیان خارج از کشور با سرزمین مادری
  • گردآوری نوآوران، طراحان و جستجوگران در سطح کشور و حتی جهانی، برای الهام‌بخشی به دیگران
  • ارتباط، مباحثه و مشارکت بین شرکت کنندگان

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com