0  |  0

واردات سالانه یک میلیون تن کالا از افغانستان ‌به خراسان جنوبی‌

واردات سالانه یک میلیون تن کالا از افغانستان ‌به خراسان جنوبی‌

به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، ناصري ظهر امروز در همايش سرمايه‌گذاري و توسعه صادرات محصولات خوشه طيور خراسان جنوبي که با محوريت توسعه بازارهاي فروش محصولات خوشه به کشورهاي همسايه برگزار شد، اظهار داشت: بايد اقدامات و تدابيري براي رفع مشکل سرمايه‌گذاران طيور انجام شود.وي افزود: اميدواريم در دولت تدبير و اميد با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته بتوانيم حمايت‌هايي براي واحدهاي توليدي انجام دهيم تا مشکلات به حداقل برسد.

مديرکل هماهنگي و امور اقتصاد بين‌الملل استانداري خراسان جنوبي با اشاره به اينکه در حيطه مسائل مادي وجود آيين‌نامه و دستورالعمل‌ ضروري است، تصريح کرد: اميدواريم با توجه به ظرفيت بزرگي که در استان ايجاد شده، اشتغال موجود حفظ شود.

ناصري با اشاره به اينکه در مقابل با کشور افغانستان تجارت متقابل داريم، بيان داشت: سالانه يک ميليون تن واردات از اين کشور به خراسان جنوبي انجام مي‌شود.وي با اشاره به اينکه عمده توليدات افغانستان کالاي کشاورزي است، ادامه داد: تلاش در راستاي ايجاد روندي است که در مقابل صادرات، واردات نيز انجام شود.مديرکل هماهنگي و امور اقتصاد بين‌الملل استانداري خراسان جنوبي اذعان داشت: گمرک افغانستان به دليل مسائل قرنطينه‌اي که دارد از صادرات ممانعت مي‌کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com