0  |  0

برگزاری دومین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار در اصفهان

برگزاری دومین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار در اصفهان

رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان، گفت: از مهم ترین اهداف این همایش که در تاریخ 16 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود می توان به، معرفی بانوان کارآفرین به عنوان الگوهای ملی و فرملی، ترویج فرهنگ نقش آفرینی بانوان و دست یابی به توسعه پایدار، ترغیب به ایجاد شبکه های ارتباطی ، اطلاعاتی میان بانوان کارآفرین در فعالیت های اقتصادی و کمک به پیوند منطقی میان کارآفرینان میان دولت و بانک ها اشاره نمود.
زهرا اخوان نسب با تاکید بر نقش اساسی زنان در خانواده ادامه داد: تحکیم بنیاد خانواده، تربیت فرزند و نسل آینده کشور بر عهده بانوان است و با سرمایه گذاری و مشارکت آنان در توسعه اقتصاد کشور، می توان به افق های روشن تری دست یافت، هرچند هم اکنون بیش از 400 بانوی کارآفرین با شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در ارتباط هستند اما هدف ما شناسایی هر چه بیشتر بانوان توانمند و برقراری ارتباط با انان است که بتوانند نسبت به قبل جایگاه بهتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ، شعار امسال همایش" زنان هم پیمانان توسعه و برکت اقتصادی" است افزود: زنان حلقه های نامرئی اقتصادی هستند و برای دست یابی به توسعه پایدار نیاز به آموزش های صحیح در این زمینه داریم، آموزش های ما فقط برای قشر محدودی از بانوان نیست چراکه در بسیاری از روستاها و شهرستان آموزش های اصولی برای افرادی که کسب و کارهای کوچک خانگی را دنبال می کنند برگزار کردیم و بانوان زیادی را شاهد بودیم که از همین کارهای کوچک شروع کرده و با آموزش،کارگروهی و توسعه فعالیت خود به موفقیتی چشمگیر دست یافته اند.
رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: بسیاری از بانوانی که سال های پیش حتی در نوشتن رزومه کاری مشکل داشتند، امسال برای ما مقاله ارسال کرده اند و این خودباوری و پیشرفت باعث افتخار ما است، از همه بانوان دعوت می کنیم با شرکت در این همایش برای توسعه توانمندی های خود اقدام کنند و با شناخت وارتباط با زنان موفق و کارآفرین و دریافت آموزش های اصولی، در مسیر صحیح فعالیت های اقتصادی گام بردارند.
گفتنی است بانوان تا 5 اسفندماه فرصت دارند مقالات خود را به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com