0  |  0

استقرار ۱۹۷ مرکز رشد در دانشگاه‌ها

استقرار ۱۹۷ مرکز رشد در دانشگاه‌ها

منصور غلامی با اشاره به وضعیت رشد علمی کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خوشبختانه از وضع علمی کشور راضی هستند، در سخنانی که داشتند گفتند نگذارید شتاب علمی کشور کم شود و کاهش یابد. این موضوع نکته ای است که دانشگاه نیز باید توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه وضع رشد علمی کشور خوب است، تصریح کرد: نکته دیگری که رهبر فرزانه انقلاب تاکید داشتند بحث زیر سوال بردن رشد علمی است، بعضا افرادی ناآگاهانه یا از روی بد دلی رشد علمی کشور را زیر سوال می برند. این موضوع برای بخش علمی و ناامیدی جوانان خطرناک است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: حتما در کنار رشد علمی انتظار حضور مراکز علمی در بخش فناوری و تولید ثروت از دانش وجود دارد که این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته است.
غلامی با اشاره به اینکه پارک های علم و فناوری را به طور جد مورد حمایت قرار داده ایم و مراکز رشد متعددی شکل گرفته است، گفت: ۱۹۷ مرکز رشد را در انشگاه ها داریم و ۴۳ پارک علم و فناوری فعال است که عموما در حوزه وزارت علوم کار می کنند. پارک های دیگری در حوزه های وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری نیز شکل گرفته اند
وی ادامه داد: کشورهای دیگری که رقابت می کنند یا ما با آن ها در این شتاب رشد علمی حرکت می کنیم، نایستاده اند و در این مسیر روز به روز بیشتر پیش می روند و هرچقدر پیش می رویم کار سخت تر است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com