1  |  0

دوره خلاقیت و نوآوری با محوریت دانشگاه‌ نسل‌سوم برگزار می‌شود

دوره خلاقیت و نوآوری با محوریت دانشگاه‌ نسل‌سوم برگزار می‌شود

بنیاد نخبگان استان فارس با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس در نظر دارد به منظور ایجاد بستر گذار از دانشگاه‌های نسل یک و دو به دانشگاه‌های نسل سه و کارآفرین، دوره آموزشی مهارتی خلاقیت و ایده‌پردازی را برگزار کند.
ترویج خلاقیت و ایده‌پردازی میان دانشجویان رشته‌های مختلف، ترویج نوآوری و کارآفرینی در بین دانشجویان رشته‌های مختلف، ایجاد بستر لازم در جهت رشد دانشجویان نوارزش‌آفرین و همچنین هدایت جوانان نوارزش‌آفرین در جهت تجاری‌سازی ایده‌ها، از اهداف این دوره است.
خلاقیت و ایده‌پردازی (مشاهده، فرضیه‌‍سازی و ایده‌پردازی)، مدیریت زمان، تکنیک‌های خلاقیت، جرأت‌ورزی، حل مسئله و تصمیم‌گیری، کارگروهی و تیمی، از مهمترین سرفصل‌های مرحله اول این برنامه است.
مرحله دوم نیز با سرفصل‌های: آشنایی با اصول مذاکره، انضباط شخصی، آشنایی با انواع نوآوری (شامل: تکنولوژی، بازار، تدریجی، رادیکالی و ...)، آشنایی با امکان سنجی طرح، ارزیابی و مستندسازی ایده، آشنایی با اصول کسب‌وکار (شامل مدل کسب‌وکار)، آشنایی با بازاریابی و فروش، آشنایی با ابعاد حقوقی کسب‌وکارها، آشنایی با مالکیت فکری و ثبت اختراع، آشنایی با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و ساختارهای حوزه نوآوری، برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این دوره تا سه‌شنبه؛ ۱۵ دی‌ماه به سامانه بنیاد نخبگان استان فارس مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com