1  |  1

مسابقه ایده‌پردازی در حوزه انجام کارهای داوطلبانه برگزار می شود

مسابقه ایده‌پردازی در حوزه انجام کارهای داوطلبانه برگزار می شود

کار داوطلبانه، از فعالیت‌های بشر دوستانه‌ای پنداشته می‌شود که برای ترویج خوبی یا بهبود کیفیت زندگی انسانی و یا بهبود محیط زیست در نظر گرفته شده است. این نوع کار هیچگونه منفعت مالی ندارد و در عوض احساس اثرگذار بودن و احترام را به وجود می‌آورد.
کار داوطلبانه همچنان به عنوان کاری شناخته می‌شود که می‌تواند سبب پیشرفت در توانمندی‌های شخص و رشد در روابط باشد. علاوه بر آن، می‌تواند برای خیلی از افراد جنبه کاری مفرح داشته باشد. کار داوطلبانه در واقع کمک کردن، راهنمایی کردن و یا خدمت کردن به شخص و یا نهادی است که بابت آن پولی دریافت نمی‌کنند.
در این راستای با توجه به اهداف طرح شهید احمدی‌روشن برای تقویت زمینه‌های اثرگذاری دانشجویان مستعد در جامعه، بنیاد نخبگان فارس با همکاری مجمع خیران فارس فراخوان جمع‌آوری ایده‌های دانشجویان شرکت‌کننده دردوره پنجم طرح شهید احمدی‌روشن در زمینه کارهای «داوطلبانه خلاقانه» را اعلام کرده است.
بر همین اساس هر هسته پژوهشی می‌تواند با همفکری اعضا، به ارائه یک یا چند ایدة کار داوطلبانه خلاقانه در حوزه‌های تخصصی (آموزش، بهداشت و درمان، محیط زیست و ...) اقدام کند.
ایده‌ها باید امکان اجرای در شرایط فعلی جامعه و تا پایان دوره پنجم طرح شهید احمدی‌روشن را داشته باشند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانة بنیاد نخبگان فارس مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com