0  |  0

نوآورترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۲

نوآورترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۲

باوجود چالش‌های جهانی فعلی، شهرهایی که دارای مراکز نوآوری و افراد با استعداد بیشتری هستند، از موقعیت بهتری برای موفقیت‌‌های آینده برخوردارند. بر اساس آخرین گزارش شرکت املاک‌ JLL، همان‌طور که شرکت‌ها به‌دنبال دسترسی به مراکز استعداد هستند تا ارزشمندترین سرمایه خود را بر مبنای آن قرار دهند، مکان‌‌هایی که از بهترین نوآوری‌‌ها و استعدادها برخوردار هستند از نظر فعالیت‌های اقتصادی از دیگران بهتر عمل و جریانی از سرمایه املاک و مستغلات را ایجاد می‌کنند.

سانفرانسیسکو، لندن و پکن سلطه خود را در اقتصاد نوآوری حفظ می‌کنند. ایالات متحده با در اختیار داشتن نزدیک به 50 درصد از بازارهای برتر در صدر رتبه‌‌بندی سال 2022 قرار دارد. یافته‌ها نشان می‌دهد سن‌خوزه همچنان یک مرکز اصلی نوآوری است و بوستون و نیویورک به‌دلیل مجاورت با دانشگاه‌های معتبر به جذب سرمایه، شرکت‌ها و استعدادها ادامه می‌دهند. اروپا از نظر داشتن استعداد با در اختیار داشتن 7 شهر از 15 شهر برتر در این زمینه پیشتاز است، درحالی که لندن و پاریس به عنوان دو بازیگر اصلی در رده‌بندی 2022 شاخص هستند. در آسیا، سنگاپور کلید سرمایه‌‌گذاری مستقیم خارجی است.

کارول هاجسون، مدیر تحقیقات جهانی JLL می‌گوید: باوجود انواع چالش‌های جدید و وجود افرادی که مشتاق بازگشت به ادارات، سفر و معاشرت در سال جاری هستند، شهرهای بزرگ و دارای استعداد مانند سانفرانسیسکو، توکیو و لندن این مزیت را خواهند داشت که راه را برای بهبودی و جذب استعداد‌های بیشتر هموارتر کنند. این شهرها همچنین نشانه‌هایی از خوش‌‌بینی را برای بازار کار نشان می‌دهد، زیرا پس از همه‌‌گیری این شهرها هدف جدیدی را به عنوان مرکزی برای نوآوری و همکاری تحقق می‌‌بخشند.

نوآورترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۲

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com