0  |  0

مهلت ارسال طرح‌های فناورانه به جشنواره ملی شیخ بهایی تمدید شد

مهلت ارسال طرح‌های فناورانه به جشنواره ملی شیخ بهایی تمدید شد

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه نیز تمدید شد.
عبدالرضا کبیری با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اظهار کرد: زمان برگزاری جشنواره به ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ مقارن با ایام بزرگداشت شیخ بهایی، دانشمند بزرگ جهان اسلام و روز ملی کارآفرینی تغییر یافت و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه و تکمیل مدارک ثبت نام نیز تا تاریخ ۳۰ مهرماه سال جاری تمدید شد.
وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده از نظرات کارشناسان و مخاطبان جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اردیبهشت‌ماه هر سال به منظور بهره‌مندی از زیبایی‌های بهاری شهر اصفهان، بهترین زمان برای برگزاری این رویداد بزرگ ملی است.
دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با اشاره به بخش‌های مسابقه‌ای و رویدادهای تخصصی جانبی این جشنواره، تصریح کرد: جشنواره در بخش مسابقه‌ای در دو کارگروه «طراحان کسب و کار» و «فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فناوری» طرح‌های فناورانه پذیرش شده را مورد ارزیابی و داوری قرار می‌دهد.
کبیری ادامه داد: نشست‌های تخصصی رویداد سرمایه‌گذاری با مشارکت صنایع بزرگ نظیر فولاد، سنگ آهن، صنایع نفت و گاز، متولیان آب و مدیریت شهری از اجزای مهم رویدادهای جنبی جشنواره است که برای این منظور با مشارکت برخی از صنایع بزرگ تا قبل از برگزاری جشنواره، پیش‌رویدادهای تخصصی برگزار می‌شود و همچنین گفت‌وگوی فناورانه تقاضامحور نیز یکی دیگر از اجزای رویدادی این دوره از جشنواره خواهد بود.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پیش‌رویدادهای تخصصی در طول سال استمرار دارد، گفت: در بخش رویدادهای سرمایه‌گذاری برای آمادگی بیشتر فناوران برای انجام مذاکره مؤثر و منتج به سرمایه‌گذاری واقعی، دوره‌های توانمندسازی و آموزشی برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی خاطرنشان کرد: به خواست خداوند متعال، جلسات داوری نهایی کارگروه‌ها اوایل اسفندماه برگزار می‌شود و تائید نهایی منتخبان هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در روزهای برگزاری رویداد توسط شورای علمی جشنواره صورت می‌گیرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com