0  |  0

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، توسط انجمن علوم مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تربیت مدرس، نهم و دهم اسفند ماه ۱۴۰۱، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود.
این کنفرانس هر ساله توسط انجمن علوم مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مدیریت برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این کنفرانس، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات مؤثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها» است.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت از کمیته‌های علمی مدیریت راهبردی، منابع انسانی، حکمرانی و خط‌مشی‌گذاری عمومی، مدیریت گردشگری، مسؤولیت اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای، بازاریابی و مدیریت تولید، فناوری و عملیات، به دبیری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های تربیت مدرس، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، الزهرا و تهران تشکیل شده است.
برنامه‌های این کنفرانس شامل افتتاحیه، برگزاری پنل‌های تخصصی و اختتامیه در روزهای نهم و دهم اسفندماه ۱۴۰۱ است و در محل دانشگاه تربیت مدرس، میزبان علاقه‌مندان، دانشجویان، محققان و اساتید خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com