0  |  3

توسعه «ابزار‌های آنلاین راه‌ اندازی کسب‌ و کار» در دانشگاه شهید بهشتی

توسعه «ابزار‌های آنلاین راه‌ اندازی کسب‌ و کار» در دانشگاه شهید بهشتی

نازنین توکلی در باره وب‌سایت بیزنگار گفت: ابزار‌های آنلاین راه‌اندازی کسب وکار از جمله ابزار مدل کسب وکار، طرح کسب و کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT و ابزار ایده‌پردازی را برای مدیران، کارآفرینان، استارتاپها و همه کسانی که در حوزه راه‌اندازی کسب وکار فعالیت می‌کنند؛ توسعه دادیم

مدیر محتواى شرکت دانش بنیان «رایانگاران کسب و کار» مستقر در پارک علم و فناورى دانشگاه شهید بهشتى با بیان اینکه در پلتفرم بیزنگار به آدرس www.biznegar.com ابزار‌هایی تحت وب برای راه‌اندازی و توسعه کسب وکار ایجاد کردیم، گفت: در همین راستا اکنون ابزارهای آنلاین مدل کسب وکار، طرح کسب و کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT، ابزار ایده‌پردازی و ... به صورت آنلاین و آسان برای مدیران، کارآفرینان، استارتاپ ها و همه علاقه مندان به راه اندازی و توسعه کسب و کار قابل استفاده است. 

«نازنین توکلی» از راه‌اندازى دو وب‌سایت «مدیر اینفو» و «بیزنگار» توسط این شرکت خبر داد و گفت: «مدیر اینفو» در واقع پایگاه جامع اطلاع‌رسانی، تحلیلی و آموزشی مدیران است و محتوای متنوعی را با موضوع مدیریت و کارآفرینی اعم از اخبار، رویداد، مقالات کوتاه، کاریکاتور، ویدئو و اینفوگرافیک منتشر می‌کند. مدیر اینفو علاوه بر تولید محتوا، ارایه "بسته‌های آموزشی تخصصی حوزه مدیریت و کارآفرینی" را در قالب فروشگاه اینترنتی در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر موارد فوق «حمایت‌های رسانه‌ای» را نیز انجام می‌دهیم، تصریح کرد: این حمایت‌ها برای دانشگاه‌ها به صورت رایگان و تهاتری انجام می‌شود. بدین صورت که اگر دانشگاهی رویدادی را برگزار کرد با انتشار اخبار رویداد در مدیر اینفو از آنها حمایت رسانه‌ای می‌کنیم و در قبال آن برگزارکننده رویداد لوگوی مدیر اینفو را در سایت رویداددرج کرده و مدیر اینفو را به عنوان حامی رسانه‌ای معرفی می‌کند. 

  «در پلتفرم بیزنگار ابزار‌هایی تحت وب برای راه‌اندازی و توسعه کسب وکار ایجاد کردیم که عبارتند از ابزار آنلاین ایده پردازی،‌ بوم مدل کسب‌و‌کار ، طرح کسب و کار و ... »  

توکلی، همچنین در خصوص وب‌سایت «بیزنگار» اظهار کرد: ابزار‌های آنلاین راه‌اندازی کسب وکار را توسعه دادیم تا ابزار مدل کسب وکار آنلاین، طرح کسب و کار، بوم ارزش پیشنهادی، بوم ناب، ابزار ماتریس SWOT، ابزار ایده‌پردازی و ... برای کارآفرینان، استارتاپ ها و همه کسانی که در حوزه راه‌اندازی کسب وکار فعالیت می‌کنند؛ به صورت حرفه‌ای و آنلاین قابل بهره برداری باشد. از جمله قابلیت‌های متعدد این پلتفرم امکان «همفکری‌های گروهی» در «فضای اتاق فکر» بیزنگار و دعوت از دوستان و متخصصان برای حضور آنلاین در اتاق فکر ست.

نازنین توکلی مدیر محتوای سایت مدیر اینفومدیر محتوای وب سایت مدیر اینفو، افزود: هم اکنون الکسای مدیر اینفو حدود ۴۰۰۰ است و بخش عمده بازدیدکنندگان مدیر اینفو به صورت ارگانیک جذب شدند. همچنین با دانشگاه‌ها و مراکز رشد و نوآوری آنها نیز به صورت رایگان همکاری می‌کنیم. به علاوه در حال راه اندازی وب سایت جدیدی برای ارایه خدمات بیزنگار به کشور‌های همسایه و خارجی هستیم که هم اکنون در فاز بهره‌برداری است.

برای راه اندازی و توسعه کسب و کارتان در سامانه بیزنگار ثبت نام کنید

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com