0  |  0

فراخوان جذب ایده های نوآورانه در حوزه آموزش و یادگیری

فراخوان جذب ایده های نوآورانه در حوزه آموزش و یادگیری

خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم در حوزه تخصصی آموزش و یادگیری فعالیت دارد و با جذب و اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه در این حوزه، ضمن خدمات آموزشی گسترده‌ای که به مخاطبان خود ارائه می‌دهد، زمینه ارتباط تیم‌ها و افراد نوآور و فناور به بازار کار را فراهم می‌کند.

این خانه خلاق و نوآوری که با حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در آبان‌ماه امسال افتتاح شد، ضمن فعالیت چند تیم خلاق در درون خود، از ایده‌های نوآورانه فعالان این حوزه نیز حمایت کرده است.

یاسر قرائی مدیر خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم با اعلام اینکه هدف این خانه، ابتدا، ایجاد نوآوری در حوزه آموزش و سپس فناوری است، گفت: با توجه به ارتباطی که با بدنه آموزشی کشور برقرار کرده‌ایم، موفق شدیم نیازهای این حوزه را احصاء کنیم و در حوزه خانواده، مربی و یادگیری دانش‌آموز، خدماتی را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه محوریت دیگر فعالیت این خانه، وصل کردن صاحبان ایده‌های نوآورانه و فناورانه به بازار کار است، افزود: ما به کسانی که ایده‌های اجرایی نوآورانه در حوزه آموزش و یادگیری دارند، کمک می‌کنیم تا کسب‌وکار آنها رونق بگیرد. به همین دلیل است که تاکید داریم تا محصولات خود را با نظر ما پیش ببرند و بتوانند به بازار وصل شوند.

مدیر خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم با اشاره به حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری، گفت: حوزه آموزش و یادگیری، جامعه بزرگی دارد اما میزان توجه به آن چندان مطلوب نیست که یک دلیل آن، می‌تواند دیر بازده بودن طرح‌ها و ایده‌ها در این حوزه باشد. به همین دلیل تقاضای صبر بیشتر در گزارش دادن و توسعه فضای میدانی در این حوزه را داریم. این حوزه، متقاضیان بسیاری دارد و حمایت‌های بیشتر سبب می‌شود تا تیم‌های بیشتری زیر چتر خانه‌های خلاق قرار بگیرند.

قرائی به استقبال بسیار خوب علاقمندان این حوزه از فراخوان جذب و استقرار ایده‌های خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم اشاره کرد و گفت: به فاصله یک هفته پس از انتشار اولیه فراخوان، توانستیم ایده‌های نوآورانه ۱۰ تیم خوب را ارزیابی کنیم. بر مبنای فراخوان خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم، تیم‌های خلاق، صاحبان ایده، کسب‌وکارها و علاقمندان به حوزه نوآوری و فناوری‌های آموزشی، می‌توانند تا تاریخ ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق بخش ثبت‌نام خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم اقدام کنند. پس از تکمیل فرم، ارزیابی اولیه در مورد تیم و ایده انجام گرفته و برای برگزاری جلسه اولیه با علاقمندان تماس گرفته می‌شود.

خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم، به‌عنوان نخستین خانه خلاق در حوزه نوآوری و فناوری‌های آموزشی در کشور، از ایده‌های افراد خلاق و صاحب ایده بهره می‌برد و آنها را به بازار وصل می‌کند. ۳۵۰ مرکز در کل کشور از خدمات آموزشی این پلت‌فرم استفاده می‌کنند. این خانه حامی ایده‌های نوآورانه آموزشی است و از کودکان ۷ ساله تا بزرگسالان را تحت پوشش قرار می‌دهد

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com